Wednesday 18 April 2012

Aku dah berubah

Mase sekolah dulu, tak kira sekolah rendah atau sekolah menengah, aku tak pernah cuba2 meniru dalam exam. Apatah lagi untuk meniru dengan bawak 'toyol' masuk dalam dewan exam.

Malah, aku betul2 tak suka perbuatan tu.

Tapi, sejak masuk Universiti ni, segalanya berubah. Sem satu ok lagi. Aku study sendiri, then jawab soalan sendiri. Sem II dah start berubah.

Esoknyer kuiz@midterm exam, aku x stadi langsung hari ni. Aku hanya harapkan kawan2 aku yang bawak 'toyol' masuk dalam dewan.

Tadi pon same, aku x stadi semalam. Then dalam dewan exam, aku hanya harapkan kawan aku yg bawak 'toyol'. Dorang xkan dapat tiru aku sebab aku x bawak 'toyol'.

Agak2 kalau tetibe tadi kawan aku xnak tolong aku, msti kertas jawaan aku kosong jer.

MAAFKAN AKU, GENG
MAAFKAN AKU, DIRI.

Lepas ni aku xnak susahkan korang dah. Aku nak jadi macam zaman sekolah dulu. Terima kasih atas jasa korang selama ni.




No comments: