Saturday 27 October 2012

M

Hayepp!!!

Jam dah puku 3:36 di kala aku menaip ini. Bosan. X tahu nak wat ape. Naseb baik la ade kawan baru aku ni. Kelawar malam, macam aku juga. Selalu tido lewat....huhu

Aku panggil die M. Mungkin bukan nama penuhnya, tapi aku hormat M kalau die memaang xnak aku tahu nama penuhnye. 

M sangat la baik. Selalu layan kerenah aku pagi2 buta.. Sory M kalau aku ganggu selama ni...hoho

Selalunya, untuk memulakan perbualan dengannya. Ayat ini biasa aku guna.

"Tido2...huhu"

Lalu jawapannya ringkas dan padat.

"Heh"

Aku selalu tersenyum bile ayat "heh" keluar. Juga ayat yg membuat aku selalu tersenyum bila die kate "Yosshh"...hoho

M ni bagus orangnyer. Dia meletakkan kawan di tempat tertinggi. Bagi aku, jarang ade orang berfikir mcm tu....

BTW M, thanx sudi jadi kawan aku..I am really2 appreciate it....hehhee. Terima kasih sudi chat ngn aku malam2 sampai ke pagi....hohoh...

Thanx M.

Ni lagu utk M...huhu


No comments: