Tuesday 6 March 2012

Bad day aku bertukar!!!

Huh!! Semalam memang bad day aku!!




Mase dalam Lab, Dr S ade suruh bahagikan group untuk wat satu assignment. Randomly. Last2, dalam banyak2 group, group aku je dua orang ahli. Yang lain sumenyer 3-4 orang ahli. Aduuhh..


Dah la aku group ngn sorang mamat ni. Mamat yg aku respek sebab die terrer Java. Aku plak hancur Java. Java aku dapat D kot dulu...


Maka, dalam group aku, die je la yg wat keje. Aku try berusaha nk tolong die sebab soalan agak susah tp x boleh. Sebab aku x tahu. Then die mcm marah jer aku sebab aku x wat pape. Sory F, aku betol2 x tahu. Lepas ni aku study Java kuat2 supaya jd terror mcm ko ea.


Lastly, aku mntak maaf n berterima kasih kt die, die kate ok jer. Rilekslah. Rupenyer die x marah pon (kot). Naseb baik. Thanx F. Tapi papepon aku tetap tensyen sebab aku x wat keje pape dalam group. Hari tu mmg bad day aku!!!


Balik kelas, aku teros tido, tetibe aku terjaga sebab ade kawan aku call. Rupenyer die nk bg aku kek. Wah, Secret Recipe tu. Dua kotak plak tu. Malam tu, bad day aku tetiba bertukar jd best day aku. Thanx A sebab belanja aku. Nanti aku belanja ko plak ea....hehe ^.^


chocolate indulgence tu....mmg my feveret. Lagi satu blueberry cheesecake. X sempat snap picture sebab dh makan dulu...haha



2 comments:

Noor Fatin said...

sabar la k. awak bukan xnak buat cuma xreti nak buat je, nasib baik dia paham. bagus dapat kawan mcm tu, dia paham kita, boleh bertolak ansur :)

sedapnya makan kek! hehe

Aku Blogger Jalanan said...

thanx Noor Fatin. sbab tu saya nk belajar kuat2 supaya bleh jadi terer mcm die...hehe

Memang sedap. Nak jugak ke, nnt saya belanja...hehe :D