Wednesday 1 August 2012

Aku Suka Dia

Aku Suka Dia. Ni bukan tajuk lagu Ainan Tasneem ea. Tapi ni adalah luahan hati seorang aku.
Aku malas nak fikir dah pasal Unknown friend aku yg aku jumpe die ahad lepas.

 Pengajaran buat diri aku,
SEBELOM HANGOUT DENGAN KAWAN YG KITE X KENAL, SILA KENAL DIE DULU SEPENUHNYA.

Aku nk lupakan die. Aku x selesa dengan die. Serius. Walaupun die dah confess dgn aku, aku mintak maaf.
AKU BUKAN UNTUKMU.......chewahhhh

Berbalik pada 'Aku Suka Dia'. Aku ade suka sorang ni, tapi aku rase mustahil sangat die akan suka aku. Almaklumlah, aku tiada rupa....hehe

Tapi, serius aku cakap. Kalau aku dapat memiliki dia, aku akan syg die sepenuh hati aku. Hanya die sorang yg akan aku sayang.

Tapi, apakan daya, aku rase, aku mmg tidak akan dapat die. Sebenarnye bukan rase la, memang betol pon aku xkan dapat die. Mmg mustahil utk aku dapatkan die. 

Biarlah hati ni jer yg tahu yg aku suka die.....hurmmmmm....

*Kepada si dia, tolonglah tahu yg aku suka sangat kat ko..*


No comments: