Friday 2 March 2012

PT dah masuk!!

Alhamdulillah, PT utk sem ni dah masuk. Boleh la makan mewah2 sikit kan lepas ni. Shopping ke kan. Hahaa. Jangan nk shopping sangat, nnt x pasal2 last sem makan meggi jer...haha


smpai mcm ni sekali hppy biler PT dh masuk. Kite tengok ast sem mcm mane..haha
Papepon, duit PT yg baru masuk ni, aku nak beli baju. Yela, asyik2 pergi kelas pakai baju sama jer. Bosan r plak kan. Baju aku mmg banyak, tp ber'kolar'. Aku x suke sangat pakai baju ber'kolar' ni. Style aku, t-shirt round net, jeans n sandal. Simple kan?heheh


giordano la tempat aku selalu shopping baju. cool x?haha
Makan besar pon aku kene 'list'kan, Almaklumlah, bab makan2 ni aku mmg no 1...haha. So, kepada yg dapat PT lebih2 tu, belanja la ABJ ea.hahaha...Selamat enjoy ABJ :D


erm....adakah ini fakta?

No comments: