Sunday 4 March 2012

Voucher RM 100

Hari ni adalah misi aku untuk menghabiskan voucher RM 200 yang diberikan oleh kerajaan 1Malaysia. Terima kasih kerajaan 1Malaysia.

JJ baru, here I come.....
Maka, Jusco baru pun dituju. Lepas lunch kt Little Taiwan, misi perlu diteruskan. Dalam sejam lebih gak r duk memikirkan buku ape nk dibeli.

Little Taiwan kat JJ baru Melaka, Hot spicy ramen die sangat sedap. 
At last, dh xde idea sangat, terjumpe rak buku. Menarik gak beli rak buku, aku dah la xde tempat nk simpan kertas2, notes2 sume tu kan. Simpan dalam almari kain mane boleh, nanti runtuh...haha

rak kertas.
Untuk cukupkan RM 100, aku perlu beli something yg jumlahnya RM 30. So, aku decided utk beli komik n buku agama. Komik yg dibeli ialah Bisikan Paradoks, komik seram karya Junji Ito. Manakala buku agama yg aku beli ialah Kisah-kisah kekejaman Israel di Palestin.



So, tinggal RM 100 lagi. nak wat ape ek dgn voucher yg masih berbaki RM 100 tu? Xde idea xde idea....Thanx to my friends I, K, dan L cuz teman aku....sayang korang...

2 comments:

amal hayati said...

hai junji ito tu pelukis yang sama kan dengan komik yang obses benda bulat kan?

Aku Blogger Jalanan said...

yup..kalau x silap saya, tajuk komik yg obses dengan bende bulat tu ialah Uzumaki dalam bahasa jepun...juga karya Junji Ito....